17 października 2022
Konkurs Szopek Bożonarodzeniowych
Zapraszamy do wzięcia udziału w I Konkursie Szopek Bożonarodzeniowych.
Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie przestrzennej pracy plastycznej – szopki
bożonarodzeniowej statycznej lub ruchomej w dowolnej technice. Koniecznie należy
uwzględnić wyraźne elementy tradycji Bożego Narodzenia.
Regulamin I Pleszewskiego Konkursu Szopek Bożonarodzeniowych
15 stycznia 2022
KOMUNIKAT
4 stycznia 2022
GRANTY PPGR – DODATKOWY TERMIN
PRZEDŁUŻENIE TERMINU – DODATKOWY TERMIN
UZUPEŁNIENIE OŚWIADCZEŃ – GRANTY PPGR – WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM
Miasto i Gmina Pleszew otrzymała zgodę na wydłużenie terminu weryfikacji złożonych oświadczeń w „Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”. W związku z powyższym, przedłużeniu ulega termin uzupełnienia danych do 10 stycznia 2022 r.
UWAGA: Uzupełnienie dotyczy rodziców/opiekunów prawnych, osób składających oświadczenie we własnym imieniu, którzy nie dołączyli w/w dokumentów wcześniej.
Dokumenty, o których mowa powyżej proszę składać w Urzędzie Miasta i Gminy
w Pleszewie w Biurze Obsługi interesantów (parter) lub w biurze 110 (I piętro).
W przypadku nieuzupełnienia dokumentów, złożone oświadczenia pozostaną bez rozpatrzenia.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 062 7428 340 lub 062 7428-341.
17 grudnia 2021
GRANTY PPGR
PRZEDŁUŻENIE TERMINU
UZUPEŁNIENIE OŚWIADCZEŃ – GRANTY PPGR – WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM
Miasto i Gmina Pleszew otrzymała zgodę na wydłużenie terminu weryfikacji złożonych oświadczeń w „Granty PPGR – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”. W związku z powyższym, przedłużeniu ulega termin uzupełnienia danych do 30 stycznia 2021 r.
Przypominamy, że uzupełnienie oświadczeń obejmuje:
- Potwierdzenie stopnia pokrewieństwa poprzez złożenie następujących dokumentów (akt urodzenia, akt małżeństwa, akt zgonu) i informacji identyfikujących członków rodziny (np. numer PESEL).
- Potwierdzenie, że członek rodziny wskazany w oświadczeniu był pracownikiem PGR (np. umowa o pracę, świadectwo pracy).
Dokumenty, o których mowa powyżej proszę składać w Urzędzie Miasta i Gminy
w Pleszewie w Biurze Obsługi interesantów (parter) lub w biurze 110 (I piętro).
W przypadku nieuzupełnienia dokumentów, złożone oświadczenia pozostaną bez rozpatrzenia.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 062 7428 340 lub 062 7428-341.
UWAGA: Uzupełnienie dotyczy rodziców/opiekunów prawnych, osób składających oświadczenie we własnym imieniu, którzy nie dołączyli w/w dokumentów wcześniej.
26 sierpnia 2020
ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO 2020/2021 – PRZEDSZKOLE
Prosimy o dokładne zapoznanie się z zamieszczonymi informacjami
16 lipca 2020
ZARZĄDZENIE DYREKTORA
PROCEDURA BEZPIECZEŃSTWA W ZWIĄZKU Z ZAPOBIEGANIEM,
PRZECIWDZIAŁANIEM I ZWALCZANIEM COVID-19
DEKLARACJA W SPRAWIE OPIEKI NAD DZIECKIEM