Ramowy rozkład dnia - Pszczółki i grupa łączona
Czas | Forma aktywności | |
---|---|---|
6:30 - 8:00 | Schodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, aktywność w kąciku książki, itp., indywidualna praca z dziećmi. | |
8:00 - 8:15 | Schodzenie się dzieci, zabawy swobodne w kącikach tematycznych. | |
8:15 - 8:30 | Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence. Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. | |
8:30 - 9:00 | Czynności higieniczno- porządkowe, śniadanie. | |
9:00 - 9:30 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i wybrane programy i projekty. | |
9:30 - 10:00 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna. | |
10:00 - 11:00 | Spacer, obserwacje przyrodnicze, zabawy na placu zabaw. Język angielski (wtorki, czwartki). | |
11:00 - 11:45 | Czynności higieniczno- porządkowe, obiad. | |
11:45 - 12:00 | Wypoczynek - ,,kwadrans dla bajkę". | |
12:00- 12:15 | Zabawy kierowane, zajęcia dodatkowe. | |
12:15 - 13:00 | Aktywność podejmowana z inicjatywy dzieci, praca indywidualna, zabawy w kącikach tematycznych, zabawy integracyjne przy muzyce, wdrażanie do sprzątania zabawek w sali, rozchodzenie się dzieci. | |
13:00 - 14:00 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna, pobyt na placu zabaw. | |
14:00 - 14:30 | Czynności higieniczno- porządkowe, podwieczorek . | |
14:30 - 15:00 | Zabawy dydaktyczne, tematyczne, konstrukcyjne, zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne. | |
15:00 - 16:00 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna, prace porządkowe, rozchodzenie się dzieci. |
Ramowy rozkład dnia - Żabki
Czas | Forma aktywności | |
---|---|---|
8:00 - 8:15 | Schodzenie się dzieci. Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence. | |
8:15 - 8:30 | Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. | |
8:30 - 9:15 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i wybrane programy i projekty. Poranki z bajką. | |
9:15 - 10:30 | Czynności higieniczno-porządkowe, śniadanie. | |
10:30 - 10:50 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna. | |
10:50 - 11:15 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową (język angielski). Rytmika, zabawy taneczne, kwadrans z muzyką, zabawy z teatrem, zabawy swobodne. | |
11:15 - 11:45 | Spacer, obserwacje przyrodnicze, zabawy na placu zabaw. | |
11:45 - 12:05 | Czynności higieniczno- porządkowe, obiad. | |
12:05 - 13:00 | Zabawy kierowane i dowolne, praca indywidualna z dziećmi, zajęcia dodatkowe. Zabawy na świeżym powietrzu. Rozchodzenie się dzieci do domu, przejście do sali grupy łączonej. |
Ramowy rozkład dnia - Biedronki
Czas | Forma aktywności | |
---|---|---|
7:30 - 8:30 | Schodzenie się dzieci. Aktywność w kącikach zainteresowań, indywidualna praca z dziećmi. Ćwiczenia poranne/zabawy ruchowe. | |
8:30 - 9:00 | Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. | |
9:00 - 9:30 | Czynności higieniczno- porządkowe, śniadanie. | |
9:30 - 10:00 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i wybrane programy i projekty. | |
10:00 - 10:30 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci | |
10:30 - 11:00 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową – praca w grupach i indywidualna. | |
11:00 - 12:00 | Spacer, obserwacje przyrodnicze, zabawy na placu zabaw. W razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zabawy w sali. | |
12:00 - 12:30 | Czynności higieniczno- porządkowe, obiad. | |
12:30 - 13:00 | Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, Ulubiona bajka. | |
13:00 - 13:30 | Zabawy dydaktyczne, dowolne, konstrukcyjne. Praca indywidualna. Religia. |
Ramowy rozkład dnia - Motylki
Czas | Forma aktywności | |
---|---|---|
7:30 - 8:30 | Schodzenie się dzieci. Aktywność w kącikach zainteresowań, indywidualna praca z dziećmi. Ćwiczenia poranne/zabawy ruchowe. | |
8:30 - 9:00 | Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych. | |
9:00 - 9:30 | Czynności higieniczno- porządkowe, śniadanie. | |
9:30 - 10:00 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową i wybrane programy i projekty. | |
10:00 - 10:30 | Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci | |
10:30 - 11:00 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową – praca w grupach i indywidualna. | |
11:00 - 12:00 | Spacer, obserwacje przyrodnicze, zabawy na placu zabaw. W razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zabawy w sali. | |
12:00 - 12:30 | Czynności higieniczno- porządkowe, obiad. | |
12:30 - 13:00 | Odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej, Ulubiona bajka. | |
13:00 - 13:30 | Zabawy dydaktyczne, dowolne, konstrukcyjne. Praca indywidualna. Religia. |